چهارشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

دو برادر كه متهم هستند مردی را با ضربه های چاقو به قتل رسانده اند، در حالی در دادگاه منكر قتل شدند كه مقتول قبل از مرگ آنها را به عنوان قاتل معرفی كرده بود.

سلامت نیوز: دو برادر كه متهم هستند مردی را با ضربه های چاقو به قتل رسانده اند، در حالی در دادگاه منكر قتل شدند كه مقتول قبل از مرگ آنها را به عنوان قاتل معرفی كرده بود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  روزنامه اعتماد،در این پرونده دو برادر به نام های بهرام و فضل الله متهم هستند كه آبان ماه سال 88 مرد جوانی به نام مرتضی را در پیشوای ورامین به قتل رسانده اند. جسد سوخته مقتول در خودرویش كشف شد و ماموران با توجه به اظهارات همسر مقتول و تحقیقات پلیسی دو متهم را دستگیر كردند.

با تكمیل تحقیقات در دادسرا، پرونده با صدور كیفرخواست به شعبه 71 دادگاه كیفری استان تهران فرستاده شد. در جلسه دادگاه كه به ریاست قاضی عزیزمحمدی برگزار شد، اولیای دم مقتول برای متهمان تقاضای قصاص كردند.

در ادامه همسر مقتول در جایگاه قرار گرفت و گفت: شب حادثه همسرم برای خرید دارو از خانه خارج شد. با طولانی شدن غیبتش به تلفن همراهش زنگ زدم كه مرتضی گفت دو برادر به نام های بهرام و فضل الله او را با چاقو زده اند. موضوع را به پلیس اطلاع داده و جسد سوخته همسرم را داخل خودرو كشف كردیم. در ادامه رییس دادگاه با تفهیم اتهام به متهمان از آنها خواست به دفاع از خود بپردازند كه دو برادر با رد اتهام خود گفتند: ما در قتل هیچ نقشی نداشتیم و نمی دانیم چه كسی مرتضی را كشته است.

ما هیچ اختلافی با مقتول نداشتیم كه بخواهیم به خاطر آن مرتضی را بكشیم. وقتی ماموران ما را دستگیر كردند باورمان نمی شد كه به اتهام قتل دستگیر شده ایم. پس از دفاعیات متهمان، رییس دادگاه جلسه محاكمه را تجدید كرد تا ادامه رسیدگی در جلسه دیگری انجام شود. در جلسه بعد قرار است گواهان به دادگاه احضار شوند.
   
   
   


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha